داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

نتیجه دیدار پرسپولیس و اولسان+ویدئوی گل‌ها | پایان رؤیای قهرمانی

  • کد خبر: ۵۳۱۶۱
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
نتیجه دیدار پرسپولیس و اولسان+ویدئوی گل‌ها | پایان رؤیای قهرمانی
دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و اولسان کره جنوبی با شکست پرسپولیس به پایان رسید.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس تهران و اولسان کره جنوبی لحظاتی قبل به پایان رسید و در پایان نود دقیقه، پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

 


بیشتر بخوانید:

ویدئوی گل‌های پرسپولیس و اولسان با گزارش عادل فردوسی پور


پایان همکاری بشار رسن و پرسپولیس

 

در این دیدار حساس پرسپولیس ابتدا با گل مهدی عبدی از حریف پیش افتاد، اما حریف کره‌ای با دو پنالتی عجیبی که احمد نوراللهی و مهدی شیری به حریف تقدیم کردند، با دو گل جونیور موفق شد به قهرمانی قاره کهن در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

در ادامه این دیدار تلاش بازیکنان و تعویض‌های یحیی گل محمدی هم تأثیری نداشت و در نهایت پرسپولیس به نایب قهرمانی آسیا بسنده کرد.

 

ویدئوی گل مهدی عبدی برای پرسپولیس در برابر اولسان

تعداد بازدید : 654
 

 

ویدئوی گل نخست جونیور برای اولسان مقابل پرسپولیس

 

ویدئوی گل دوم جونیو برای اولسان مقابل پرسپولیس 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->